Monday, January 11, 2010

:+:+:muSic is my liFe:+:+:

hye!!!!!!!

igtkn nk wat post ni leh maen tulis je..
tp kne gak cek2 kat internet..
kot2 salah info..
tp kalau salah lg,
sila2 la betulkan..

hurm
i love music

itu terbukti
walaupun saya bukan jenis yang terlalu mendengar
saya mendengar bile mood saya ada untuk mendengar
and lagu2 yang saya dengar menggambarkan mood saya ketika itu

sebab itu saya suke music heartbreaker yg rock
hehe
suke sgt2 ok!

tapi ape je genre yg saya layan??

leh kate saya layan sume genre

xdela sume..
tp leh kate byk la

let's check out!!!


ROCK
and ni la yg saya paling minat
LINKIN PARK


saya suke sgt album2 die..byk lagu die yg saay suke
they just keep it short
and lyric die penuh dgn maksud kehidupan
hehe
act cam byk kaitan dgn saya
hahhaha
ye ke?

genre yg leh kate tgh menguasai telinga2 orang
MUSIC INDIE
and this is my fevret band:
MEET UNCLE HUSSEIN

suke diorg sbb nyanyi cam lepas sume masalah..hahahahhaha



then..saya suka juga music yg cam ganas2..
ROCK PUNK
and this is my fevret band:
GREEN DAY


suke diorg..sbb cool..lagu besh..love the lyrics..suke gak kat vokalis die..hehe..cute!



haaa..ni saya layan jugak..suke2!!
HIPHOP
even die byk mencarut,saya tetap suke
EMINEM

suke bile die rap..hehe..mockingbird..


ni la group yg memang saya kagum,admire,respect..
SOPRANO
and this is the most gentlemen..hehe
IL DIVO


saya ada dua album pertama die..tp tym tu layan kaset..sekarang layan cd,mahal la plak cd ori die..huhu..
lagu diorang mmg best..suara diorang lagi best..muka diorang sgt ensem..hehe


last sekali
NASYID
jgn igt sy xlayan nasyid..
SAUJANA

dari dulu sampai sekarang saya mmg setia kat diorang
xtau nape suke lagu2 diorang
and diorang pn cam berjaya je semua
ade album diorang 4 or 5..
seyes xtipu!
hehe


okes
sekian..
tu la antara yg saya minat mengikut genre..byk lg yg saya minat
tp leh kate saya minta sbb kualiti lagu and lirik
lirik yg plg mmpengaruhi!

No comments:

Post a Comment