Wednesday, January 27, 2010

e.m.o.s.i

kenapa eh
tiap kali bulan mengambang mesti nak emo
untuk aku yang suke nanges ni
memang setiap bulan akan ada suatu hari yang mmg aku nanges kaw2 punye
kononnye melepaskan stress satu bulan
dan hari menangis tu mesti tym bulan mengambang
kenapa dan mengapa?

tym bulan mengambang la sume pikiran berkecamuk aku berkumpul
satu2 duk terpikir
da mmg aku camtu kan
xde keje
duk teringat sume bende
yg haru je lak tu
xde lak yg hepi2
pastu nanges sampai bengkak mata
kui kui kui

ntah bile rutin bulanan ni nak berubah
xkan sampai kawen kot nak nanges tiap2 kali bulan mengambang
tp kalau nanges pn sbb alasan laen kot
hahaahaha

tp kali ni
mungkin aku rindukan someone





aku cite kat sorang kawan ni
tp superficial je la..
profundus die xleh cite
hanya hati je yg tahu
die just ckp
hidup la dgn simple
hurm
but
tu la benda paling susah aku nak wat
sebab kadang2 aku xreti bezakan simple dengan wat x endah
haha



sekian

No comments:

Post a Comment