Thursday, May 21, 2009

[my boos];+;owh babes,i wish...;+;

best nye
sonok2
even sok nak posst-test saraf
dgn prof moh hasan
huhu
even mataku xmampu membuka pn skg
but
im really2 glad
really2 thank to my boos
my hazirah,and my irah..i juz YM with them
irah is in KL,and in hazirah resident rite now..
i miss them
really
so much
huhu
and tomorrow
they plan to go to klcc
and will meet khasanah after her work
so
dats mean
they will reuni tomorrow
huuhuh
i miss them
but im hepi dat they will meet tomorrow
even im not there
i can feel it
i wish i cud dream about u all tonite
but
pliz dun forget mms me ur pic
upload in facebook
im so thrilled to know which thing in ur pic will be me..
hahahah
nice idea act..
but pliz dun pun cloud as me..
feels like im in heaven..
hhaha

:+:my babes:+:
my hazirah
my irah
my khasanah

selamat bereuni besok
have a great time
i love u all
and i really miss u all
*muah*
hehhe

5 comments:

  1. hehehh..mizzz u too much babe..waaa..stelah dekat 5taun aku bru dpt jumpe irah..ko bile la pulak..huhuu..tak cukup srg rse kurang sumthin..ape ek..haa..kurang bising..hahaa..kami perlukan kebisingan ko laa...mane kamu zue....

    ReplyDelete
  2. salam singgah... study kat mane?

    ReplyDelete
  3. kak zu!
    untuk menambah kecerian hari anda,sile ambil award di blog saffy ;)

    ReplyDelete
  4. to my khasanah----> eleh..sudah laa..kantoi ngan aku..ingat aku konon..padahal lm besok tu,hazirah mengkantoikan korang..sbb pe korang bg gambar dlm gelap?sebabnye,stlh bergumbira dan bersuka ria,da kul 10mlm,klcc da nk tutup,baru korang nk igt ambik gambar tuk aku kan..mmg xpatut!!tiada maaf bagimu..aku balik nnt,korang kne ngadap aku..x kire!!

    to faizul--->study kat surabaya

    to saffy--->thanks..hehhehe..tengkiu..(^^,)

    ReplyDelete
  5. Walaupun da lwt beberapa hari (sbb br wat blog kn..hehe) nk jgk reply, "Zue,I miss You too"!! cpt la blk.....

    ReplyDelete