Wednesday, May 6, 2009

I AM BACK!!

I AM BACK
i am still zulaika
the same zulaika
i know i cant hold too long in my depression state
bcoz i am zulaika
*happy-go-lucky*
*naughty*
*manje*
*sedikit gedik*
hehehehehe
i thought i would be someone else after this
but i just cant
coz i like the way i am
still complicated
hehhehe

so
here i am
i'm back to my life
i'm back to my business
i'm happy
much much more happy

i juz wanna pray
hope everything will be better
saya xnak mengharapkan yg terbaek
yg sempurna
tapi saya berharap
Allah tunukkan yang terbaik buat saya
walaupn itu bukanlah keputusan yang terbaik


3 comments:

  1. hhahaha....persatuan hot mommah ke ni....terime ahli baru tak??
    i'm glad you're back zu...
    jgn buat mcm malam tu lagi tau...bahaye.....
    kalau tak...amar picit hidung zu sampai lebam!
    sayang zu!

    ReplyDelete