Tuesday, May 19, 2009

andai kau mampu membenci

i.suddenly.had.this.thing.on.my.mind.
suddenly.i.felt.and.i.wish.you.could.hate.me.
for.what.we've.been.through.
for.what.had.happen.before.
people.said.
things.happen.for.a.reason.
i.believe.dat.
i.do.
what.i.had.in.my.minds.
is.what.i.have.been.thinking.in.these.few.days.
you.once.said.to.me.
dat.what.had.happen.now.
between.us.
between.you.and.her.
is.what.we.called.destiny.
i.agree.with.you.
but.then.
i.was.thinking.
yes.it.is.destiny.
for.what.i.have.done.
is.just.destiny.for.you.and.her.
and.about.the.cant-forget-you.
or.
never-forget-you.thing.
i.think.it.is.da.past.that.you.should.let.go.
coz.you.know.the.destiny.
it.is.you.and.her.
i.dunno.if.what.i.thought.was.wrong.
maybe.you.could.answer.me.
owh.i.forgot.
u.cant.
but.
i'm.dying.while.waiting.for.the.time.to.answer.me.
i.just.wish.i.could.forget.what.i.thought.
even.i'm.wrong.
i.cant.make.it.leave.my.mind.

2 comments:

  1. sabarkn hati ye.Awak msti bley..sbb awk da chosen one by Allah,so awk msti kuat orgnye..ingt,Allah pilih kita bsesuaian dgn kemampuan kite..so,i yakin u mmpu hadapi sume ni.wslm.

    ReplyDelete