Friday, May 8, 2009

kenapa saya sudi bermadu

hrum
mesti kontroversi kan entry saya ni..
kaum2 perempuan pun mesti kurang setuju dengan saya
tapi nak wat camne
pemikiran saya memang pelik sikit
and saya just ikut ideologi saya je
heheheh
iye ke??
let's see
hurm
but before 2
saya nak gtau
saya sudi dimadukan maksudnye
maksudnye
saya ni bini 1st la
hehhe
sebab ape?
sebab pokoknye laki 2 jadi milik saya dulu
saya xkan bermadu kalau saya jadi no 2
sebabnye saya xnak disebut perampas
or penyibuk rumahtangga orang
and nape saya bersungguh xkesah dimadukan
walaupun agak mencabar memandangkan profesi saya ialah seorang doktor
walaupn perempuan susah nak berjaya dalam kedua2 nya
which is samada die harus pilih kerjaya atau keluarga
bukanlah maksudnye kalo berdedikasi dlm profesi anda sbg dokter,kelarga anda punah..
bukan camtu..cumenye,agak susah untuk kita unggul sebagai isteri dan ibu seperti great2 mum dat we have like our great mum..
tapi
saya berusaha menjadi isteri yg patuh dan penyayang
ibu yang mithali dan menjaga kebajikan keluarganya
sehingga tidak ada kemungkinan untuk suami saya beristeri dua
heheh
Insya Allah
lagipun
nak tau nape saya sanggup?
hehhe
Insya Allah,
payung emas di akhirat..
hehhehee

zulaika zulaika
ape2 je la

2 comments:

  1. huhuhuhu~~~~>...

    nak kawen ngn datuk mane sys??;p

    ReplyDelete
  2. huh?
    terdiam jap.
    cepat2.sape nak kawen lebih dari satu,kawen ngan kak zu.huhuhu~

    ReplyDelete