Thursday, October 8, 2009

fakta pelik tentang saya

  1. kalo saya travel,besa nye naek keta,saya xtau nape kaki saya akan tap tiap kali saya lalu tiang lampu..macam duk mengira jarak or byknye tiang lampu sepanjang jalan
  2. kalo naek keta,saya suke kire no plat keta or moto org..n saya dapati kebayakan nmbor,bile ditambah2,sama dgn 20,or mendekati 20..
  3. bile saya tido sambil on alrm clock,kalau saya terbangun awal dari alarm,saya sure tido balik sampai alarm berbunyi..even 1 minute b4..bagi saya,penat je la xbgn time alarm bunyi sbb da penat2 set..kne la bg die berbakti gak..die akan rase kite menghargai die sbg alarm kalo kite bgn sbb bunyi die..ehhe
  4. bile saya basuh baju,tym bilas,saya suke kira bape byk baju yg saya basuh yg menggunakan haner..sbb nnt saya akan ambik cukup2..xsuke kurangg,xsuke lebih..and kadang2,bile xkire,saya akan ambik haner,pura2 berpikir,then saya ambik ikut instinct..leh kate,most of the time,my prediction was right..hehe


bersambung...

No comments:

Post a Comment