Wednesday, April 22, 2009

kenapa saya masih percaya kamu??

awak...
kenapa begitu penting percaya saya kat awak???
kenapa awak kisah saya percayakan awak atau tak??
sedangkan hal yang awak mintak saya percaya,seems like tiada hubungan dengan saya..
kerana itu antara awak dan dia..
dan kenapa perlu untuk masa yang tunjukkan semua itu?

saya blank actually
im just act like a normal person actually
dan awak still mintak saya percayakan awak..
awak juz perlu tanye orang laen
dengan ape yang mereka lihat dan mereka baca,
adakah pikiran mereka sama dgn saya
saya tau saya katak puru
katak puru yang hodoh dan peyot buncit
tapi
awak xleh nak tipu saya
saya nmpak dalam kata2 itu
dalam memori2 itu
ada perasaan di situ

saya juz xfaham..
nape perlu untuk saya percaya awak?
nape awak kne risau kalau saya xpercayakan awak...

saya nampak kebahagiaan kat wajah awak

dan saya berdoa

agar kebahagiaan itu berkekalan..

sayangi dia..cintai dia..

jangan risau
i still believe u..
[but not in this case]
i will wait
if u want me 2 wait
for the truth 2 be reveal..

3 comments:

  1. huhu...

    hurm...persoalan tergantung..
    tp sesuatu yg tak disangka muncul..

    n im happy..

    hehhehe

    ReplyDelete
  2. apekah..geram bace post2 mcm ni...curiosity meningkat sampai nak meletop!!hehe..

    ReplyDelete