Monday, April 20, 2009

just for u..yeah,you..

memang sukar tuk kamu fahami segala
tindak tanduk ku yang membuat mu bingung
tapi entah kenapa tidak membuatmu benci
sayang mu tulus
kasih mu suci
namun membuat jiwamu sengsara
aku juga tiada jawapan
ke mana hati ku membawa ku
di suatu sudut
aku mengharapkan mu
aku juga rindu
tapi kamu tidak 'kan percaya
mungkin suatu hati
hatiku membawa ku kembali
cuma jangan kau pergi dari ku
kerna hanya kamu yang fahami aku
ke manakah takdir membawa kita
kits takkan tahu
kerana itu bukan kerja kita
kerana itu sudah tertulis
sejak azali lagi
percayalah
jika itu yang kamu mahu percaya
kerana aku
juga percaya itu



4 comments:

  1. weh..
    belaian jiwe ke..
    ade ape2 nk stori just buzz me okeh bebeh=)

    ReplyDelete
  2. dats sound great,khasanah..i let me buzz u,ok..huhu..luv u..

    ReplyDelete
  3. inikah hidup org bercintaaaa???heh~

    ReplyDelete
  4. hhhahaahh
    bercenta apenye..
    xpun lg..
    huhu...

    ReplyDelete