Monday, April 13, 2009

..huhu..cuaknye....

hurm...
mlm td saya mimpi buruk..huhu..
da lame saya xmimpi pasal ular ni..
b4 ni byk je mimpi ular..lg2 pasal ular hitam..
[nway,org ckp,kalo mimpi kne patuk ngan ular hitam,maksudnye de org nk dtg minang]
tp selama saya hidup,saya mimpi ular hitam,mst ular 2 xsempat patuk..huhu..
xkan ku biarkan ular mematuk diriku walaupn dalam mimpi...saya xpenanh nak rase camne kne patuk ngan ular dlm mimpi...takut sgt..sbb saya xtau rase patukan nye camne..

tp mlm td...

say mimpi psal ular...cobra...bukan ular hitam..

de 2 ekor yg besar..ntah nape cobra ni warna kuning2 gold cm2..
die berkeliaran kat suatu bangunan yg pelawat selalu pegi..xtau la kan..xpasan lak dlm mimpi 2..
patutnye uar ni xpatuk org pun..kononnye jinak..
ntah cmne,saya nak lari dari ular ni..
tp kawan2 cakap,ular ni xpatuk org pn..
diorg suh saya stand still,biar ular 2 datang kat saya,so dat saya leh sentuh die..
huuhuu..
saya xnk ponn..
tp xtau nape ular ni pn cam kejar saya..

nk dijadikan cerita...

saya duk diam je la..
biar ular 2 dtg kat saya..
ntah tibe2...
sekor ular ni patuk kaki kanan saya...then yg lg sekor,patuk kaki kiri saya..
pstu,ular yg patuk kaki kanan saya ni,pegi patuk tangan kanan saya lak..
huhu..kawan2 ckp nnt die lepas la 2..
tp lame saya tggu,tetibe terasa kaki ngan tangan saya xleh gerak pn..cramp semacam je...
saya ckp saya xleh tahan da,tp lagi rakus ular2 ni..saya leh rasekan darah saya mengalir ke arah ular yg mematuk..cam die suck darah2 saya..
tym 2 la saya tersedar yg saya bermimpi,tp saya xbukak mata,saya xbergerak lgsg,saya juz rase kaki ngan tangan saya kaku,xleh gerak...huhu...
dalam hati,saya pikir,kalo saya gerakkan badan saya ni,de pape x yg jadi..huuhuhu
takutnye..
sudahnye,saya biarkan je la..
n kembali ke alam bawah sedar saya semula..
huuhhuu....

nape la saya biarkan ular 2 patuk...

pasni kalo saya mimpi ular lg,saya akan cepat2 bgn dr tido,biar ular xdpt patuk..

huhu...

7 comments:

  1. ni bajet anak raja dtg meminang la? 2 ekor ular patuk skaligus?

    hahaha

    ReplyDelete
  2. hahhaha...
    bukan la..
    betul2 cuak ni..
    tp mmg dua ekor ular..besar..warna kuning gold2..

    ha ah la...
    cam anak raja je..

    hheheheh...kuikuikui...

    ReplyDelete
  3. wah
    ni ular spesel ni
    kena tnya ahli nujum apa mksd mimpi nih
    hohoho

    ReplyDelete
  4. goreng ular tu jadi ular goreng...hrm..renyah!

    ReplyDelete
  5. ULAR??

    TIDAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    I'm Ophidiophobia ~

    ReplyDelete
  6. k.a--> 2la..sape ahli nujum yg leh dirujuk tuk case aku ni??tolong carikan sorg..huhu

    syikin-->ular goreng??belut leh tahan lg la...goreng bg syikin mkn nak??hahha...oopps!!sori HOT MAMA...xbaek bg hot mama mkn ular goreng..

    ReplyDelete
  7. salam..

    ish, kalo xsilap, kl dlm islam n kristian, ulaq ni jelmaan syaitan or mende tak baek r (kisah adam ngn hawa. syaitan jd ulaq/upah ulaq.. xsure).
    kalo dlm agame polyatheist (byk tuhansss), ulaq means pelindung.

    kalo dlm mimpi, 2 org anak raje nak masuk minang. sbb tu gold2.. huahuahaaaa~. besh nyeeeee.. amik 1, then 1 lg bg kt km na. ;p

    ReplyDelete