Tuesday, February 23, 2010

:+:+: 23 yang bermakna :+:+:


ape makna 23 pada aku??maybe it just number..but,22 ke 23, banyak yang aku da belajar..and walaupun tinggi xbertambah,tapi terasa ilmu da bertambah gak la..ilmu pasal hidup ni..

tahun ni bermakna sebab aku dapat celebrate bufday dgn kawan2 dan famili..
dengan kawan2,terpaksa celebrate awal coz tym tu nak balik malaysia..di saat hujan tengah lebat sampai banjir jalan,member2 laen sibuk pulang ke malaysia,aku ngan kawan2 yg xbalik gi la meredah hujan ke SUTOS..aku terasa da agak besar,so cam xnak kecoh sgt la pasal nak celebrate,so just gtau diorg nak belanja makan..tapi dalam teksi baru terkantoi nak celebrate bufday..so,malam tu kami makan di PANCAKE,and diorg ni sempat lak wat surprise bg kek..sungguh seronok..hehe..thanks babes..hehe..plg xtahan,bercucuran gak la airmata kami ketika duk menonton My Name is Khan..haha..tp seyes,best la cite tu..

then,semalam pun best gak..menyambut ulang tahun dengan visit someone..
actually cam mmg berhasrat nak melawat ke hospital..tapi xtahu bile berpeluang..tapi Alhamdulillah semalam kazen ku selamat nak pulang ke semban..so dapatla tumpang die..coz saya mahu naek komuter ke cheras..berhenti la di bandar atsik selatan..huhu..sorang2 je berjalan..and kat stesen,dia datang ambik..1st tym jumpe dia kat malaysia..then,gi spital,sempat carik florist,beli bunga and buah..suke sgt,sebab mmg niat nak bg bunga; and roses on my bufday..i never expect people to give me on my bufday,but what can i give or share with others..
da petang,dia anta sampai rumah..so,this is the 1st time he comes..and sebabkan ritu masak ala kadar,suh la ibu belikan pizza tuk celebrate my bufday..so we had pizza for dinner..then he go back to KL..
thanks for coming..it's good to know that i still spend my bufday with you besides my family..

tomorrow my darling nye bufday lak..but she is going to be 22..hehe..we got 2days where we 2years gap..haha..

thanks kepada sume yang wish..kat fb and kat mane2..even yg xwish secara oral,even dalam hati je,thanks sgt2..xde ape nak harap,melaenkan doakan la yg terbaek dalam hidup saya..luv u all..xoxo

No comments:

Post a Comment