Saturday, August 7, 2010

mimpi tingkat tinggi

malam tadi saya mimpi
suatu mimpi yang sangat dahsyat
bile bangun tido terasa penat
seperti saya mengikuti suatu journey yg sgt melelahkan
tapi
bile bangun
baru saya rasa mimpi itu seakan memberi saya ruang untuk melampiaskan amarah saya pada seseorang
saya mimpi saya adalah vampire
saya da bersuami, dan di tgh2 cerita baru saya tahu saya ada anak kecik
baby saya comel
tapi ini soal pertarungan dengan werewolf
seperti dalam cerita inception
kite xkan pernah ingat awal dari mimpi kita
begitu juga saya
tapi plg saya igt part di mana saya dan suami minum suatu jamu,eh silap
suatu ramuan dari werewolf yg baut tenaga kitorg berganda2 berbanding werewolf
nak dijadikan cerita part saya melampiaskn amarah tu
di tengah2 cerita
kami berjaya menawan bini salah sorang werewolf
tapi xtahu kenapa
dalam mimpi saya die seperti goblet
gemok sangat dan pendek
dan boleh je tiba2 die berusaha menggoda suami saya dengan alasan dari dulu die asyik menggoda suami saya
ah, kau, langsung kne penendang aku masuk balik dalam kandang
fuhhh
sangat puas hati
tapi part paling best
adalah part last2 minute dalam mimpi dimana
sang suami pegi mengejar para werewolf dengan senjata kiri kanan
dalam hujan renyai
siap melompat dengan sangat tinggi melepasi pagar
owh, kita kan vampire
sure tenaga kita hebat
then ntah camna sang suami tiba2 memerrlukan bantuan
saya langsung mengambil senjata darinya dan langsung bunuh para2 werewolf yg macam goblet tu
fuhhh
banagun tido terus kagum dengan diri sendiri
terer nye tembak orang dlm mimpi
cam snipper lak aku ni
sekian..

p/s: aku rasa aku leh jadi arkitek dalam inception tu..
seyes aku rasa aku mampu..
ngahahaha
xoxo

No comments:

Post a Comment