Tuesday, November 3, 2009

there's a lot of reasons to be HAPPY!!

bismillah


hari hari sedih sudah berlalu

sekarang

saya happy balik

saya pun xtau nape saya sedih
bile tekanan lebih besar dari kemampuan
maka wujudlah ....
(lupe lak,belaja tym jiwa ritu)

bile kite sedih
sebenarnye akdang2 kite xmensyukuri banyak hal dalam hidup kite,sekeliling kite
tapi
kadang2 juga
bukan kite xmnsyukuri
tapi kite xnak mensyukuri
sbb kite nak sedih membelenggu diri

akhirnya saya kelaur juga dari belenggu itu

banyak alasan nape saya perlu happy
dan bersyukur

1st, sebab saya masih hidup di bumi Allah..alhamdulillah

2nd, sbb ada kawan2 di sekeliling saya yang sayangkan saya dan family yang sentiasa menyayangi,memahami saya dari jauh
dan sentiasa mmber semangat utk saya

3rd, sbb saya masih bisa tersenyum

yang penting di sini,
IM HAPPY

thanks to u all who make my life beautiful..

1 comment: