Tuesday, November 17, 2009

*my collection*


sejarah keroppi dalam hidup saya:

8-9th,ayah ade belikan videogame..
sgt excited..ade 1game ni, 4in1..
salah satunye game keroppi..
game tu sgt comel..
sebab game tu game keroppi..

*terhenti seketika*

masa form 4,makcik ada belanja bear kat midvalley..
tym tu jumpe lg katak,but not keroppi..
then dari c2,berputik da sayang i kat katak pisang..
then, masa berlalu,baru perasan keroppi ni katak pisang..
sbb die warna hijau,and saya sgt suke katak pisang..
cam kat animal planet yg jalan2 tym ending..

then,xsure bile,i just tersedar yg keroppi ni byk nye la stuff die and comey2..
sangat!

so
bile saya start datang sini,
saya pun start collect barang2 keroppi..

so..
ni la collection saya..

ni bear keroppi 1st yg saya ade..someone bagi kat saya..
sangat sayang bear ni..
sbb die lembut..geram sgt kat die..
tiap malam tido dgn die..
tugas die tutp mata saya..
xde die xleh tido..huhu
tapi skang xtido dgn die da..
saya simpan die dlm almari..
sbb biji2 dalam die da stat kuar..
tgk la tu..betapa kurus nye die..
nou pipi tembam suke wat jahat kat die..suke lilit badan die smpi nmpak pale je..huhu
ni barang 1st yg saya beli semasa kat sini..hehe
ni barang 2nd saya beli..nampak buruk kan..sebab da xpki..
nnt saya akan cube basuh bagi cantik and wangi,
then leh pki balik..
hehe..bile tu?
hurm...
ni tempat letak cd..
aimi yang bagi tuk my 22nd bufday..comey kan..suke sgt..
sbb comey and gebu..heheh
thanks aimi..

ni tempat letak phone..yg kanan saya beli,yg kiri aimi bagi tuk 22nd bufday gak..
[hehe..bufday saya last year mmg mostly dapat keroppi..suke sgt..thanks to thila,k.niza,aimi and makcin nou pipi tembam..ahaks]


ni teddy bear keroppi..
thanks to thila and k.niza..
i got this on my 22nd birthday..suke sgt..diorg cakap alasan diorg beli sbb bear keroppi i da buruk sgt..huhu..tapi sayang dua-dua..peneman tido i..hehe
ni beg laptop..jumpe kat kedai smile..bile jumpe,sgt excited,and xpikir dua kali..
langsung beli sbb da lame cari..lg2 excited sbb tym tu dapat lappy baru..hehe

ni antara yg terbaru..suke sgt masa jumpe ni..
even harga agak mahal,tp xpe,janji puas hati..
*excited*
ni baru beli semalam,kuar dgn nou and aimi kat galaxy..suke sgt..huhu
bila da beli ni la abru tau betapa byknye collection and trus ambik pic..
ni nou bagi tuk 22nd bufday gak..tp xtau ni keroppi ke x..sedara kot,sbb ni katak xde pipi merah..sebab pipi die bulat cam nou..hahahhahahahahhhhahaha
tp nnt nou majok saya xletak pic tabung die kat sini..hehhe
tp suke gak bende ni..



so,semalam gak saya jumpe earphone keroppi and apron..tapi apron kecik,so xleh nak beli..
so,ade 3bende yg saya nak beli..lagi2,bedsheet keroppi..
huhu..
nak cari la kat msia..
kat sini da jumpe,tapi mahal sgt..
huhu..
saya nak beli bedsheet keroppi,earphone and apron..

semangat!

5 comments:

  1. kumpul jgn x kumpul...
    klu lar benda tu sume bley berbunyi..hahahaha

    ReplyDelete
  2. @izzah: thanks..hehe

    @nou: sejak aku publish keroppi ni kat blog,guruh menjadi2 lak kat surabaya ni..smlm area sutos da ujan..harap2 pasni sampai kat kite lak..

    ReplyDelete
  3. wah2...minat Mr.Froggy ker??
    hehe...sgt comel collection awak...

    blog jumping,,toink*toink*toink*

    ReplyDelete
  4. hehee..alolololo..chomey nyeee keroppi k.zu.! hehe.

    ReplyDelete