Saturday, December 12, 2009

::..at one point..::

bismillah

kadang dalam hidup kite
at one point
semua yg kite wat salah
semua decision kite leh kate not a wise decision
i believe each person had gone through
setiap manusia ada melakukan kesalahan besar dalam hidup die
pada suatu titik

pada suatu titik tu la
kite merasakan semua perkara buruk yang jadi
tiada fikiran yang jernih
tiada tindak yang benar
ketika itulah saat paling buruk dalam hidup die

die merasa lemah
die merasa tidak berdaya
die merasa bingung
seakan tiada jalan keluar
hanya buntu
pada waktu itulah die merasakan seolah dunia ini kejam
pada waktu inilah die merasa tuhan menguji melebihi kemampuannye
pada waktu inilah die merasa tiada seorangpun menemaninye

saya rase saya juga da melalui titik itu

dan

dunia tidaklah kejam..sebab itulah dunia

dan

hanya Tuhan yang mengetahui kemampuan kite dan sebenarnye mmg kite mampu

dan

sentiasa ada yang menemani cume kite menutup mata

saya rase saya telah bangkit
saya bersyukur



saya tetap saya
but much much more stronger
and i think im stronger than before
my name is ZULAIKA [cakap cam iklan my name is rain hehe]

No comments:

Post a Comment