Sunday, December 6, 2009

aku masih skema

saya sangat tidak tahu mengapa
bila saya sedang happy atau bahagia atau gembira
saya tidak mahu menulis blog
adakah kerana saya tidak mahu berkongsi dengan para pembaca?
sudah tentu bukan
tetapi terasa seperti banyak sangat yang bahagianya sampai tidak tahu mahu menulis tentang apa
tetapi
kali ini bukan sahaja bahagia,gembira sahaja
tetapi juga sibuk
sesibuk apakah saya ini?
sesibuk PM berpikir masalah negara?
sesibuk artis dengan show sane sini?
owh.
saya hanyalah mahasiswa
jadi
sesibuk mahasiswa yang nak menghadapi pepperiksaan
tetapi
adakah saya sesibuk mahasiswa lain?
hurm[jap,nak pikir]
owh
maybe tak sesibuk mahasiswa lain
tapi bagi saya,
agak sibuk berbanding peperiksaan di semester2 lepas
kenapa?
sebab inilah semester paling penting
sebab saya harus lulus
supaya semester depan saya boleh grads dan masuk dokter muda
oleh itu,
sesiapa yang sudi singgah dan sudi baca,
saya mohon keikhlasan hati untuk mendoakan saya..
doakan agar dipermudahkan urusan saya..
sekian,terima kasih..
saya agak skema pagi2 minggu ini..

1 comment: