Tuesday, February 17, 2009

vampires VS werewolves

hey guys...

do u wanna know sumthing about me?...

well...

saya seorang yg susah sangat setiap kali tido,saya xmimpi pape..
so, everytime i sleep, i must dream of sumthing..

well,back to last week,
saya baru je habiskan bace novel new moon and eclipse..
BEST SGT!!!

hehhehehe...

terbayangkan camne gaya edward cullen sambil duk bace..
huhuhu.. edward cullen (gaya cam org angau sambil tulis part ni)

then dlm new moon kn jacob 2 jadik werewolf..all da quilettes guy are werewolves..

so, mlm td...matok gak la..even b4 maghrib da tido sejam lebih...
so,kul 12 lebih da tido...

ntah camne, leh lak aku mimpi besa2 je dl..
aku n member2 ku cam tido dlm satu umah..
ntah camne, mmg aku tau yg aku ni vampire n de werewolfe tgh carik aku..
takut la kan..
so nk selamatkan diri,aku kuar kot pntu belakang umah sambil kawan2 aku tlg back up..

eh

silap...
camni...mlm 2 de org dtg umah nk nginap...kitorg pn izinkan la..
dalam awal pagi cmtu aku terbangun,then baru aku tahu yg org asing tuh act werewolf yg nk bunuh aku...
aku pn lari ikut pintu belakang..
tp aku sempat usha ikut cermin,tgk kawan2 aku tgh nyenyak tido..

pstu, ntah cmne.
paham2 la mimpi kan hyperbola..
so,
kat blkg umah aku de umah lg..
nmpk gaya dlm mimpi aku tu, cam blkg umah 2 rupe2nye sume da jd werewolf..
eh,ke vampire yg jahat eh??
pokoknye,aku nyorok2 nak lari..
tp ntah cmne...
de salah sorang dari org kat umah tu, nmpk aku..
pstu die jerit kat kawan2 die..
mencelinak aku lari..
masuk ke halaman umah org lagi satu..
tp org kat umah tu xtau pape..
die xtau aku vampire,n xtau aku dikejar oleh werewolf..
die tgk keadaan cam mencemaskan,
die tanye kenapa,kot2 die leh tolong..
rupe2nye kat umah 2 de org kawen..
hari tu baru nk akad nikah..
aku baru nk tgk[sbb aku kenal pasangan yg nk kawen tu..hehhe]
tanpa ku sedari, de werewolf kat belakang ku dan hampir menerpa..
aku berjaya menepis..
adrenalin ku memuncak..hehhe
siap ade adegan terbang2 lg..
[pastu terbangun subuh..tido balik mimpi bersambung..hahhaha]

pstu aku lari lagi..
ni nmpk gaya cam nak masuk hutan..
dalam pada nk masuk hutan 2,
aku jumpe ngan adik aku n member2 die yg jugak vampire..
diorg tgh maen kat sungai..maen terjun2..
eheheheheh
die ajak aku join..
hurm..
rupe2nye,tanpa kusedari..
de 1group werewolves berjaya ikut track kitorg..
hurm..
apelagi..
WEREWOLVES VS VAMPIRE
dasat mimpi aku tu
mmg ade bab terbang2..
gigit..cakar..

pastu aku terbangun tido....

fulamak...cam petualangan besar lak even bende 2 satu malam nye kisah..
hehhehehe

sekian....


2 comments:

  1. eleeehh...
    ko nih takyah mimpi pon da sedia hyperbola ponn..kalu mimpi apentah lg..hohooo...

    ReplyDelete