Saturday, September 12, 2009

[menjawab tag kakyong]

1st of all,sori la yong,lambat sket eh..
besa la..awal2 pose,awal2 bukak sekola...
then timbul masalah dunia...hehhehe

nih,nk jawab da tag ni..

1.saya suke???

a) menangis..saya xtau nape..tp saya mmg suke menangis..leh kate every month mst menangis..saje nk bg bersihkan amta..hehhe...bile tetiba perasaan haru dtg,otak pn tercabut wayar,die mule la flashback bende yg sedey,xpun bende xde ape,tp saje2 wat sedey,bg menangis..lg 1,saya ni sensitif sket bab2 'ibu'..cerita pasal ibun ngan anak pn,aku leh nanges..cite pasal aku8 ngan ibu aku pn,aku psti da bergenang..cume kalo sambung lg cite,sure nanges..

b) saya suke makan..seyes..xleh nak buang..dr kecik, saya la yg plg bersemangat skl..da la mkn dgn bunyi 'chopak-chopak'..wan saya,kalo xde slera mkn,mst ajak saya mkn dgn die..sbb die ckp saya ni leh wat org bangkit selera..da la saya ni jenis mkn cepat..n saya makan bile saya lapa je..kalo saya ckp saya nk mkn,mksudnye saya mmg lapa la..then,saya ni jenis yg mkn berat2 jer..junkies xsgt la..dats why berat susah nk turun..hehhhe

c) saya suke tido..heheheh...tabiat saya,saya tido bile saya matok,n bile saya rase saya ade hal yg mmbuatkan saya kne bgn on tym,saya akan set alarm..n even saya terbangun seminit b4 alarm,saya stil akan tido..and kdg2 tension gak kalo de org kejut b4 alarm saya bunyi..kalo leh tido balik pstu,xpela..tp kalo xleh tido balik 2 yg cam xde mood sgt..laen la kalo saya mmg nk org kejut,saya x set la alarm..tp,kalo xde pape,cam weekend ke,saya xnk pki alarm,except tuk subuh la..saya nk terbangun sndr..mksudnye saya da puas tido..hehe

2. pada masa ini saya sedang berfikir tentang,

a) seseorang yg tgh msg dgn saya..tp at last,die tengking saya..n i really hate people tengking kat saya..lg2 bile saya tgh xakap baek2..i hate it!i hate it!so,awal td mood saya baek,tp skg mood saya tgh sedey..tension..

b) plan nk kemas rumah bsok..disebabkan maid xdtg pn bulan pose ni,so kne la wat sendiri..
so,myb nak basuh kolam,mop lantai...then,nk gi beli barang tuk masak2 diz week..

c) hari raya di mana tggal bape kerat je yg stay kat surabaya ni..huhu..mst sunyi gile nk mati...dgn cuti yg lebih dr seminggu..then,xde org sgt pn..harap2 leh la gi bejalan mane2..

3. bila rasa tension,saya akan

a) menangis..i like to cry..saya xsuke cite kat org at dat tym..but i prefer stay in my room,n cry..then,i'll be better..da ok sket,kalo de org yg leh saya tumpahkan luahan hati ni,leh la cite..

b) kuar...menenangkan fikiran rasenye..xpun saya cari org yg xwat saya tension,then i can laugh again..

c) my mum..she's da only person,when i talk to,i feel so relieved..mmg la ade orang yg saya akan cite gak,but then,wajib call my mum..

4. 3 perkara yang akan wat saya tersenyum

a)kamu..u not juz make me smile,but laugh,too..

b) on the way nak ke mall tuk shopping..hehhehe..i love shopping!

c) ice cream..hehhee

5. 3perkara yg wat saya menangis

a) hurt bcoz of love

b)cite hindustan,kalo cite melayu,mst cite pasal mak ngan anak..lg2 nk dekat raya,,pondok buruk la..ape lg..

c) kne tengking..xkire la salah saya ke,bukan salah saya ke...saya yg jd mangsa tengking ke..pokoknye,i stil cry..

6. kalo saya ade rm100k

a) nk shopping tuk interior design

b) go travelling...hehhe...pitstop2 saya..de venice,rome,barcelona,japan..hhehe

c) nak belikan present tuk my family,sanak saudara sekampung..huahuahahua...

7. sila beri 3 nama untuk di tag

a) gemz

b) khasanah

c) irah

2 comments: