Monday, July 27, 2009

menghitung hari

huhu..setelah lame x meng-update blog,akhiirnya dapat gak aku update..
bukan xnk update..
bile da lame dibiarkan,xtau lak nak cite ape..byk je yg bersarang kat kepala otak ni..

hurmm..nape saya menghitung hari?ada apa dgn menghitung hari..
menunggu bulan jatuh ke riba kah?
menanti pinangan dari jejaka idaman kah?
huh..
rupe2nye menanti hari nak pulang ke malaysia..tanah tumpahku..
hampir setaun xbalik..
last tym balik is bulan 10..hari raya..2pn sempat 5hari je..
kawan2 yg selalu balik,ade gak yg tanye camne saya boleh bertahan dgn xbalik..
huhu..susah nak jawab..
tapi,negatif yg saya dapat,bile da lame xbalik,kadang2 xrase nak balik..
xtau la sbb da lame xbalik watkan da xde perasaan nak balik..
cam xkesah je..

tapi...

2 sebelum booked tiket..
haaa...
bile da booked,laen lak cite nye..
dari start booked da rase gemuruh semacam..
huhu..sehari bape kali tgk kalendar..
duk kira bape hari lagi nak balik..
kdg2 bile pikir,kelakar lak..
bile da lame xbalik,rase takut semcam..
adakah berjalan lancar nak balik nnt..
de problem ke x..huhu..risau..heheh..klakar pn ade..
tp my dear sis da gtau siap2,as always b4 saya nak balik..
plg penting,kalo kat airport,jgn bagi org tumbang barang kat beg kite..
huhu..takut kne tipu..

byk benda nak wat..
plg xsabar,nak jumpe baby saya yg da xbaby..huhu..
nufail da besar..ntah cmne la die nnt..
nak ke xnk kat kite ni..
then,byk sgt barang nk beli..dari keperluan pribadi,buku2,sampai la makanan..
huhuahua
tp thanks gak kat my dear sis,
die da mengurangi sedikit barang yg saya nk beli,
such as handbag,belt.hurm..ape lg eh..
then die da gtau nk blanje kasut raya..hooray..
pastu,plg die excited sekali,is,
die nak ajar aku wat kek batik oreo,originally made by her..
act byk bende nk ngomel..xpe2.
next entry,saya akan cuba membuat list barang apa yg saya nak beli..
huhu..supaya my dear sis leh get ready..
haha..
k..
challow...

oppss...lupe nak gtau..saya balik on aug 14th..hehhe..

No comments:

Post a Comment