Sunday, March 8, 2009

NOU nak i puji die..sbb tu die tag i..haha

#1 describe 10 things about the person who tag u
  1. hurm..die suke tergelak bukan sampai pecah perut da,pecah segala2..even duk bergayut kul 2pg,stil gelak yg leh wat org terbangun igtkn dgr kuntilanak ke ape..
  2. hurm..die ade pipi yg bulat dan terik..dulu jap je pipi die kurus,skg da tembam balik..
  3. die kan mengaku yg die suke gelabah,memang..da la tu,bile gelabah,mcm budak2..pastu nanges..lg2 bab2 exam..haha..konon bajet strong..oppss..ni kite letak kat no.4 la..
  4. die depan org,konon sore kuat,lawan ckp boys pn leh tahan hebat,melenting lagi la,org cam i yg xbersalah pn kne tempias,tp sebenarnye hati die lembik gak..hahahah...sorry nou..die ni[samb. dr no.3],da la cepat gelabah,pstu senang je nanges..nanges call mama..hahah..can u believe die anak sulung..nobody does..
  5. die study hard..tp i xobserved lg die study smart ke x..hahah..ayat jahat..xla,die rajin je blaja..study smpi kul 2 3 pg..[haha..ke gayut mcik oii]
  6. die suke makan..die suke masak..kalo mkn berdua dgn die,cam makan ber4..seyes..n abes sume lauk..diz one u all shud believe...
  7. die da pandai gedik skg..hahhahahhhahaha
  8. plg klakar,die suke tgk movie,tp xtau or xingat pn sape actor or actress dlm cite tu..nnt die ckp die xtgk lg cite ni,da stgh jalan baru perasan die da penah tgk cite ni..
  9. die suke berpeluh..bayangkan dlm aircond pn leh berpeluh..gosh..
  10. tido suke tergolek je atas katil..hahah..cam kung fu panda..pastu xsuke pki selimut..so kalo tau die tido pki selimut,mksudnye die demam or xbape nk sehat..
#2 describe 10 things about you
  1. saya seorang yg manja..tp kadang2 suke jd independant,kadang2 suke jd tough,tp plg suke menanges..hwahwahwa..
  2. antara adik-beradik sy,sy yg plg lame berjauhan dr famili.dr form 1 da blaja kat kedah,sempat setaun duk dekat ngan umah tym matrix kat senaling,then berjauhan lg dari family dgn further study kat surabaya ni..
  3. saya rase kdg2 saya ade pemikiran yg sedikit berbeda dgn org lain..sbb tu saya leh ambik architecture jap kat utm,skudai sebelum ambik medic kat indonesia ni..
  4. saya suke makan makanan yg pedas,tp saya xkuat pedas..so,tolong la faham,saya suke pedas,tp cume xtahan je..
  5. saya sukekan adventure..o yeah?..betul la..gadafi selalu ckp orang rendah2 ni,die mmg rendah[hehe],tp berjiwa besar..haha
  6. i love to attract people..hahahahaahhaha...
  7. saya xpenah jd slim..[pengakuan ikhlas..]..dl pas accident keta,badan sy naek sgt2,berat plg berat sy penah capai is 55kg..lbh dr tu xla..ibu sy ckp,sbb sy ni pendek,so saya xkn penah slim,memandangkn nnt akan jd xproportional dgn bagian bdn yg laen..so,sy xkan jd slim..
  8. saya penah drift kat bukit,and end up dgn terjatuh dlm gaung..im alone,mlm jumaat lak tu,dlm hutan yg kononnye byk penunggu..mum and dad,sori..but u know me..saya yg plg nakal dlm famili..
  9. saya seorang yg mulut becok..kalo balik umah,saya akan cite mcm2 kat ibu saya..tp,sumtyms bile dtg ke keadaan yg mana tdak memerlukn saya utk menyuratkn ape yg tersirat,so saya lg suke berdiam diri,dan bermonolog sendirian..
  10. nama saya noor zulaika rusli,lahir 22 feb 1987,anak kedua dr 4org,lahir dan tggal di n.sembilan..
#3 at the end you need to choose people to be tagged and list their names.

nou[lg sekali]
zaem hayes
gadafi
khasanah
kakyong syaza

9 comments:

  1. ringan la kalo org tu tggi cam awak,ain oii..
    kalo org cam saya,da gemok gedempol namenye..heheh

    ReplyDelete
  2. kurus gemok, yg pntg bahagea. *k.zu x kesah*

    ReplyDelete
  3. no'u tido ganas? haha... ketahuan lho.
    55kg? eh ok la tu zu! sangat ok...serious

    ReplyDelete
  4. zu ke aiman yg tak kesah?? ngehehe~

    zu, hrtu kite nmpk awl la. ;p

    ReplyDelete
  5. aLamak byk nyer org tag aku bende jadah nih~
    wajib bwt kee =(

    ReplyDelete
  6. bwat la deqmat..byk songeh lak..wat jer tau

    ReplyDelete
  7. iskkk...
    sampai skang aku masih lagi kompius nih...
    camane nk wat mnde alah nih..weh..kalu ym buzz aku ekk..heheee

    ReplyDelete